ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Згідно з чинними нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.(Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) належать: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.). Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню). 2. Товар можна повернути лише у випадку, якщо Ви оглянули його на пошті і він Вам не підійшов.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Товар неналежної якості — це товар, який не відповідає фото та опису, заявленому покупцем. Якщо покупцеві був переданий товар неналежної якості, покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» — вимагати заміни на товар належної якості або вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.Вимоги (заява) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, мають бути задоволені потягом 14 днів з дня висунення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється шляхом зарахування вартості оплаченого товару на платіжну карту покупця.Якщо ж товар був у використанні, то повернення та обмін не відбуваються.Завжди оглядайте товар при отриманні. При виявленні пошкоджень, складіть акт на відшкодування коштів у поштовому відділенні.Продавець компенсує вартість пошкодженого товару лише у випадку, якщо пошкодження відбулося з вини продавця, наприклад через ненадійне пакування.